Ezen alap tippek betartásával csak nyerhetünk!  
 
  1. Higiénia - Jelöljünk ki felelőst minden műszakra, aki felügyeli, hogy az ételek higiénikus kezelése kapcsán minden szükséges óvintézkedés megtörténjen!
  2. A személyzet biztonsága - Folyamatosan ellenőrizzük, hogy minden munkatársunk biztosan egészséges. Ha valaki nem érzi jól magát, támogassuk, hogy otthon maradjon, amíg szükséges.
  3. Vendégkommunikáció - Mutassuk a vendégnek egyértelműen, hogy milyen járványügyi biztonsági intézkezdéseket teszünk. Figyeljünk ré, hogy a kézfertőtlenítő tele legyen. A személyzet minden tagja, minden körülmények között viselje megfelelően a maszkot, fertőtlenítse az asztalt, mielőtt leülteti a vendéget. Ha lehet, használjuk csomagolt evőeszközöket.  
  4. Online megjelenés - Ügyeljünk a weboldaunkra, a Facebook és Intagram oldalunkra jobban, mint valaha! Készítsünk étvágygerjesztő fotókat az ételeinkről, ebben az UFS Academy Social média fotózás kurzusa is segít!  Legyen aktuális a nyitva tartási információ, a menünk, tűntessük fel a járványügyi szabályainkat. Kommunikáljuk, ha nincs, de azt is, ha van még szabad asztal a teraszunkon! 
  5. Házhozszállítás - Fontoljuk meg, hogy fenntartsuk a házhozszállítást, ha a lezárások alatt beindult. Ha már a pincéreink foglaltak, érdemes gyorsan utánajárni az ételkiszállítás kondícióinak, lehet, hogy még úgyis megéri majd tovább működtetni!  
  6. Menü egyszerűsítés - Nem szükséges a teljes étlappal elindulni. Tartsuk a jól bevált kedvenceket és néhány szezonális ajánlatot! Így könnyebb alapanyagot tervezni és beosztani a szűkös munkaerőt.